ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ
«СПРОБУЙ ПОДОЛАТИ СВОЇ НЕДОЛІКИ»
Мета: створення позитивного психологічного клімату; формування навичок самоаналізу та самоконтролю.
Вправа «Не хочу хвалитися, але я…»
Мета: відпрацювання вміння самопрезентації; зняття психоемоційного напруження. Ведучий пропонує дітям по колу закінчити фразу: «Не хочу хвалитися, але я...».
Вправа «Спілкуємося»
Мета: дізнатися про свого друга якнайбільше; розвивати комунікативні навички. Учасники за принципом «день і ніч» об’єднуються в пари по двоє. Завдання дітям: за 5 хвилин дізнатися від свого партнера якнайбільше інформації про нього. Потім учасники обмінюються ролями. Після завершення інтерв’ю учасники по колу представляють свого сусіда, виходячи
з того, що про нього дізналися. Якщо учасники вперше виконують таку вправу, тренер може запропонувати підказки на теми: «Чого ще не знає група?», «Що я люблю, а чого не люблю?» тощо.
Вправа «Мокрий собака»
Мета: зняти психоемоційне напруження, створити позитивну атмосферу.
Ведучий пропонує учасникам утворити коло й уявити таке: «Ви мокрий собака, який вийшов із води. Зараз струсіть воду з голови, тепер із правої лапки, з лівої, із задніх лапок,з усього тіла». Вправу можна повторити декілька разів.
Вправа «Мої досягнення»
Мета: виявити досягнення і прагнення групи. Ведучий пропонує учасникам продовжити незакінчені речення:
• Я досягнув…
• Я прагну…
• Я впевнений…
• Я дуже хочу…
• Я намагаюся…
Обговорення. Ведучий пропонує висловитися з кожного твердження.
Вправа «Бар’єри»
Мета: усвідомлення майбутніх життєвих перспектив.
Ведучий пропонує подумати декілька хвилин і відповісти на запитання: «Що вам заважає в досягненні ваших мрій?». Необхідно написати ваші якості, риси характеру, що заважають у досягненні мрій.
Обговорення.
Вправа «Подолання невдачі»
Мета: допомога в подоланні комплексу невдахи. Діти об’єднуються у три групи за кольорами світлофору. Їм пропонується розіграти ситуації про незадоволення якоюсь діяльністю чи розмовою:
• я не вмію малювати;
• знову мені не вдалося добре виконати
вправу;
• я зробив багато помилок у контрольній.
Обговорення:
— Чому виникають такі ситуації?
— Як зробити так, щоб не потрапляти в них?
Вправа «Компліменти»
Мета: підняти самооцінку підлітка. Психолог пропонує зробити коло і, кидаючи учаснику м’яку іграшку, говорити комплімент.
Вправа «Емоційний ланцюжок»
Мета: створення позитивної ситуації у групі, зняття напруження. Ведучий запитує у підлітків: «З якою емоцією ви завершуєте заняття?».
Усі учасники по колу називають емоцію.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
-
З кольорового паперу можна робити об’ємні фігурки, квіти та аплікації. За допомогою такої творчості можна розвивати мілку моторику, відчутт...
Немає коментарів:
Дописати коментар